تب میگیرم باتب هات
**
لب میگیرم بالب هات
تب می کنم باتب هات
میسوزم من بالب هات
میسوزم من با تب هات
**
جون میگیرم زلب هات
جون میگیرم زگرمات
جون میگیرم زحرفات
گرم میشم من با دست ات
**
می زارم سرم رو سینه هات
آروم میشم با نفس ات
آرم میشم به گریه هات
آرو میشم باخنده ات
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم( کلاسپیدها)
نام ترانه: تب میگیرم باتب هات
حسن بذرگری (آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/9/29- بداهه - ساعت 30/8
هزار و یک ترانه...ما را در سایت هزار و یک ترانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12